Światowej klasy system CRM daje możliwość integracji z wirtualną centralą telefoniczną, która jest idealnym rozwiązaniem dla firm zwanych call center. Program CRM online integruje się między innymi Vanberg System czy biznes.iFon.pl. Dzięki temu program CRM dla call center jest niezwykle funkcjonalny w zarządzaniu relacjami z klientami.
Funkcjonalność CRM online dla call center daje wiele możliwości, między innymi wyświetla wszystkie informacje o dzwoniącym kliencie czy inicjuje połączenie poprzez jedno kliknięcie. System CRM dla call center oferuje najniższą cenę połączeń, a także automatyczne nagrywanie rozmów. To są jedne z wielu możliwości, jakie daje program CRM dla call center, które oferuje nasza firma.
Dzięki systemowi CRM firmy call center uzyskują niezwykłe możliwości, które sprawiają, że zarządzanie relacjami z klientami nigdy nie było takie łatwe. System CRM posiada również inne możliwości, które każda firma call center może dostosować do swoich potrzeb, za sprawą odpowiedniego doboru modułów CRM online.